koalaveannesi Arkadaşlar kızım iki günde bir kere anca yapardı kakasını bugün 3 kez yaptı birazda terliyor normal midir acaba? Yoksa ishal fln mı oldu acaba
fatima koalaveannesi kaç aylık bebeğiniz? bizimki 4 ay altı günlük ve gün içerisinde çok fazla kaka yapıyor sanırım normal ..
Kubra2kat koalaveannesi canim bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum bizde o sekildeydik pazar gununden beri artti sayisi ilk bas uc dort kere smdi yedi sekiz kere yapiyor brazda mukuslu dun doktora gttk tahlil yapıldı cok skir bsey ckmadi doktor geçer dedi
koalaveannesi Kubra2kat geçmiş olsun size de ateş ya da huzursuzluk yok çok şükür inşallah normale döner
Pamugumoglum Bzfe 2 ay 27 gunluguz bizimde 2 gunde bir yafa gunde 1 kere flndi bi kac gundur gunde 3 4 kere yapar oldu bende biraz panikledim ama onun disinda huysuzluk ates aglama fln yok normaldir diye dusunuyorum
koalaveannesi Pamugumoglum doktoruna msj attım bir sıkıntı yoktur ama takip edin siz dedi günde bire düşeriz inşallah:) yoksa korkuyor insan