19 aylık oğlum yaklaşık 1 aydır kabızlık çekiyor hergün ve yahut gün aşırı azar azar keçi pisliği şeklinde çıkartıyor yavrumun karnı da şişti iki gündür gliserin kansuk veriyorum tık yok kan ilacı alıyordu bıraktık ama halen kabızlık devam ediyor başına gelen var mı? Lütfen yardımmm please!!!