AlmilaDoga biz de çok istiyoruz kedi🥺
zalımlar 5 bin tl istiyorlar.
ben cins olmasın kedi olsun yeter diyorum ama eşimle bu konuda anlaşmıyoruz. Kınıyorum kendisini.
bekarken bakıyordum sokaktan bulmuştum. Evde sürekli beni avlamaya çalışıyordu, evdeki koltukları perdeleri parçalıdı, ama çok eğlenceliydi. Misafirliğe gelen arkadaşlarımı falan yaralamışlığı vardı, canım benim. Cins kediler daha uysal oluyor diye eşim ikna olmuyor bu yüzden.
tüy dökme sorunu dönemsel oluyor. Aşılarını yaptırıp beslenmesine bakımına dikkat edince azalır.
Bebeklerle araları çok iyi oluyor 😍