İnternetten araştırdım biraz ama tecrübeli annelerden de bilgi almak istedim.
Fındıktan daha büyük şekilde bebeğimin 2 memesinde de şişlik var. Ağrı yapıyor mudur o ve ne yapmam gerekiyor. Doktorlar masaj yapmayın diyor, yakınlarım da masaj yap diyor 🤦🏻♀️ Doktor önermiyor dediğimde de sanki yanlış anlaşılıyorum. Başına gelen var mı ne yapmam lazım