Haticelif25 doktorlar ne dedi bu durum için? Herhalde detaylı muayene etmişlerdir. Benim kızım da evde halının üstüne öylesine düşmüştü, basamadı ayağını bir daha, yürümedi. Çok korktuk. Film çekildi, ufak bir çatlak varmış kırıntı şeklinde, o yüzden basamamış üstüne. Allahtan çabuk geçti, bir haftada normale döndü. İnşallah sizinki de önemsiz bir durumdur ve hemen geçer.