Kızlar eşim işe gitti gece çalışıyor bu hafta, bende üst komşum var yakınız o çağırdı çaya ona çıktım. İçeri girdim iki dk geçmedi bebeğim bir ağlamaya başladı ama şimdiye kadar böyle aglamamistir 4 ay 7 günlük ve çok huzursuz ağlayan bir bebek değil. Öyle ağladı ki sesi kısıldı oturamadim eve geldim zaten evde de ağladı üstünü çıkardım tamamen beşiğine koydum salladım iç çeke çeke uyudu yavrum. Babasını aradım geldi biraz daha ağladı uyanıp şimdi tekrar uyudu. Dün 4 aylık aşısını olmuştuk ondan olabilir mi ? İlk defa böyle oldu saatlerce ağladı çok korktum. Allah’ım bebeği yavrusu hasta olan bütün anne babalara sabır versin aklıma onlar geldi nasıl dayanıyorlar ben iki saat ağladı dayanamadım icim yandı..