Edaedag
Eline verdiğim zaman gayet iyi yiyor.Ama kaşıkla birşeyler yedirmek isteyince bir iki kaşıktan sonra kaçmaya başlıyor ya da ağzını kitliyor.Çok hiperaktif.Altı dişi çıktı ve yürümeye başladı.Bu süreçte de hiç kilo almadı.Doktorumuz yine de alması lazımdı dedi.Bu sütü deneyeceğim bakalım.😊