5 ay önce taktırdım. Çok düzensiz adet oluyordum 10 günde 1 haftada neyse şuan farkettimki bayadır olmuyorum geçen agrım oldu sadece leke şeklinde oldu . Tam anlamıyla olmadım. Spiral artı geri çekmeyle korunuyoruz . Ama çok korkuyorum. Üzerimde bi ağırlık var boğazım filan agiriyo acaba düzene mi girdi bebeğim 7 aylik ve 30 aylıktı bi oğlum var..😔