Kızlar mide agrisi ve bulantısı cekiyorum özellikle birşey yedigimde midem çok bulanıyor ara ara da ağrı oluyo. Yarın sağlık ocağına gideceğim. Bide aynı zaman da birşey yedikten sonra midem de kalmıyo sanki direk tuvalete çıkıyorum. 🤦🏻♀️ Benim gibi olan varmiii 😔