DeryaDerin 2 aylık kızım 16.00 da 90cc mama içti gazını çıkardı tuvaletini yaptı tüm rutinler normal uykusu var esniyodu saat 17.00 da beşiğinde ilk kez fışkırarak kustu yatarken çok huysuz Mama saati 19.00 ama şimdi mama içirmelimiyim açlıktan mı huysuz acaba
YigitAlpinannesi DeryaDerin Canım biraz az ver mamasını geçen akşam oğlumunda öyle oldu baya bir kustu korkuma acile gittim bir sıkıntı olmadığını reflü olduğunu söylediler kusması devam ederse doktorunuza danışırsınız biz şuna motilium diye şurup kullanıyoruz
DeryaDerin YigitAlpinannesi 30cc yaptm ama iki damakladı uyudu doğduğundan beri düz yattığı sayılıdır hep reflü yatağında yatırdk canm şükür hiç kusmuyodu ilk defa kustu tedirgin oldum biraz