Tehay öncelikle geçmiş olsun.. ishal için maflör kullandım ben muhteşem bir damla. Bağırsak düzenleyici… en önemlisi su kaybediyor bol bol emzir ama üst üstte gelmesin sindirim siatemi yavaş olduğundan gaz yapar.. muhakak her kaka yaptığında altını temizlerken kurulamayı unutma nemli kalırsa feci pişik olur, su kaybettiğinden yorgun düşeceği için gece uyandırıp besleyemeyebilirsin. Bu yüzden sağıp sütünü biberon ile vermeni tAavsiye ederim hemde uyamamış olur