İlk bebeğim olduğu için tecrubesızım sormak istedım bebeğım normalde zaten gazlı bı bebek gaz ilacı şükür işe yarıyo ama kakasını yaparken çok ses gelıyo her seferınde normal mı ? kilo alımında yada buyumesınde herhangı bı sorun yok sadece anne sütü alıyo bu arada 3 aylık