Sevda58zeynep 8.5 aylık. 6.5 aylıkken götürdüm doktora. Eşimde de kaval kemiği eğriliği var. Onun şuan bacakları çok ağrıyor. Oğlumda da olmasını istemiyorum o yüzden gidebildiğimiz kadar doktordan görüş alacağım inşallah. Ben tedbirini alayım takdir Allah’ın. Ortopedi doktoru 1 yalına kadar yürütmeyeceksiniz ve yürütece koymayacaksınız dedi. Tamam yürütmüyorum ama park yatağında uyandığında ayakta kalıyor. Her fırsatta ayağa kalkmaya çalışıyor. Zaten 5.5 aylıkken koltuğa tırmanmaya başladı. Ayaklarında böyle problem olan çocuklar erken yürürmüş doktor öyle dedi. Eşim 6.5 aylıkken yürümeye başlamış koltuk kenarlarından mesela