Baybars_bebek Emziren kadınlar saçlarımı boyatmak istiyorum ama korkuyorumda bitkisel içerikli hangi boyayı tercih etmeliyim? Emzirirken saçlarını boyatan var mı? Boyanın anne sütüne bir etkisi oluyor mu
Serifeinc4 Baybars_bebek boyayı aldım evde duruyor cesaret edemedim bende bitkisel falan nedir pek boya işinden anlamam zaten hayatımda 1 kere boyamıştım pek bilmem bu işleri ama biraz araştırdım içime sinmedi bazı doktorlar olur diyor bazısı olmaz diyor hatta mesela diplerini boyamasak bile o boyanın kokusu bile zararlı gibişeyler okudum cesaret edemedim
ikiprens_annesiii Baybars_bebek ben normal boyalarla boyadım birşey olmuyor ya ilk 3 ay önemliymiş öyle demişti doktorumuz