Aselllim Bebeğim 8 günlük gündüzleri genelde uyuyor gece 11 gibi bi başlıyor sabaha kadar gaz sancıısı çekiyor. Biraz araştırdım nurse damla önerdiler siz neler yapıyosunuz
MuhammedAmine Aselllim 15 günlükten önce gaz damlaları kullanılmıyor . Nurse harveys bizde işe yaramadı ben sab simplex ve biogaia beraber kullanıyorum az buçuk işe yarıyor
Umayumayumay Aselllim aynen 15 günden evvel gaz damlası önerilmiyotrmuş ama genel olarak sab simplex damladan memnun kullananlar. Ben de on beş günü geçmesini bekliyorum benim kızımda 11 günlük ve gece uykular haram haram haram 😂
Bsracaglayan Aselllim 15 günlükten sonra gaz sancıları başlar genelde belki başka bir ağrısı vardır birde her emzirmeden sınra omzunuza koyup biraz dinlendirin sırtını sıvazlayın
Sedaahmet Aselllim benim bebegimde 6 günlük. Gazı oldugunda kimyon çayı yapıyorum ben, bi çay bardağı kendim iciyorum, 2 çay kaşığıda bebegime veriyorum iyi oluyor. Yani gazı olsada kolay cıkarıyor,
Mlkengn Sedaahmet Eminim çocuğunuz için en iyisini düşünürsünüz ama 6 günlük bebeğe çay vermek neden ? Daha ilerlemeden gazı çıkartmanın yollarını arasanız ? Sırtını sıvazlayın dizinize yatırın çayı da kendiniz için ama çocuk çok minik değil mi
annecik344 Aselllim canım benimde oğlum öyleydi kolik bebekti çok gazlıydı. E bebekten kiraz çekirdeği olan bi karın bandı var onu ısıtıp bağlıyordum karnına karnı ısınınca gaz çıkarıyordu
Sedaahmet Mlkengn hepsini denedik canim emin ol. Gazı oldugu için hic emmiyordu bile. Hafif sarılık var dedi doktor. Bizde kimyon çayı denedik 1 defa. Faydasını görünce burayada yazmak istedim.
Sedaahmet Saresade 1 çay bardağı su ve yarım çay kaşığı kimyonu kaynatıyorum ocakta. 3 dk dinlendirip, süzgeçle süzüp iciyorum. Şekerde koyuyorum ben.
Edaozdxx Canım sen kendin yediğine içtiğine dikkat ederek bebeğine gaz konusunda yardımcı olacaksın. Mesela günde birkaç sefer kayısı suyu ile sade maden suyu karıştırıp iç. Gaz problemine iyi geliyor. Aynı zamanda ayaklarının altını zeytinyağı ile ov, poposuna zeytinyağı sür her alt değiştirmede. Baktın çok ağrısı var hiçbir şey yapamıyorsan karnına sıcak havlu yada bez koy, yenidoğana su bile önerilmezken çay filan vermeyi ben de doğru bulmuyorum. Bir de emzirme pozisyonun doğru değilse çok gazı olur ona da dikkat edersen rahat edersin 🙏🏻