miniktosbagam Evlendikten sonra daha mı ferah bi hayatınız oldu yoksa prensesler gibiydim ben baba evinde diyenlerden misiniz? Ben cevaplıyorum kötüye gitti 🙆♀️
miniktosbagam miniktosbagam mesela kuaföre gitmek üst baş almak artık lüks. Bekarken ohooo ne istersem alırdım her ay alışveriş yapar üstüne bir de dünya para biriktirirdim şimdi nerdee 😃
Fatma_52 miniktosbagam ewlenmed3n once her istedigimi alirdim her yere gidip gezerdim simdi ewdeyim ama daha cok huzurluyum
Deletedmom0099 bunun direk eşle alakası var, allah herkesin karşısına iyi insanlar çıkarsın. benim çok çok çok daha iyiye gitti elhamdülillah 🌸
mnnakanne miniktosbagam eşle alakalı bence çok şükür bekarkende istedigim gibi geziyodum istedigimi alıyodum karışanım yoktu evlenincede aynı kocam sagolsun🥰
Koalammm miniktosbagam Ben evde küçüktüm ablalarim vardı abilerimde vardı ama ezilen en çok ben oldum. Malum çok çocuk olunca maddi manevi yetememe durumu da oldu anne babamin. Öyle olunca koca evinde daha rahata erdim diyebilirim
miniktosbagam Koalammm aslında küçükler daha bi şımartılır ama sizde tersi olmuş. Olsun önemli olan bugün 🌸
Mevakemaleyna miniktosbagam vallaha nereye istersem gidip geziyorum bilmedigim hayal ettigim herseyi yasatiyor parası oldugu surece gözümde koymamaya calisiyor evdd de destek olur sagolsun birtek gelin gorunce gelinlik gorunce aglarim ona kizar 5 yil olacak giyemedin biliyom ama ne yapayım durumum duzelsin giydirecegim aglarsan eve gideriz der iki cocugumuz oldu 20 yasina geldin biraz olgunlas gelinlik diye ağlıyorsun sabret der ama bana bu laflari bile batiyor sinirleniyorum