Berus Merhaba anneler. 4 ay önce sezeryan ole dogum yaptım. Kahverengi bazen acik pembe sümüksü akıntı geliyor ara ara dünden beri. Daha önce bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı?
Verdas Berus benim de böyle. Forumda yaşayan var mı diye aratırken gördüm. Sebebini öğrendiniz mi? Doktora gitmeye gerek var mı acaba
Prensannemm Berus bende de var gittimi nasıl adetime 2 hafta olduğu halde kahverengi leke geliyo korkmaya başladım
cinarikomoms Benim hemen hemen her gün oluyo gittim doktora fitil verdi duzenli kullanamadm 4 aydir hala devm ediyo🤦🏻♀️