18 aylıkken girdik ilk defa. Şu malum kolluklardan aldık ama koluna bol geldi, kucağımızda girdi hep beraber hopladık ileri geri yaptık. Boyun simidi de almıştım ama ondan korktu istemedi.
6 ay için içine oturulabilen gölgelikli simitler var onlara bakabilirsiniz. Ama bence, uv şapka ile kucağınızda girin, sizi hissedip güvende hissetsin kendini. Zaten saatlerce duracak değilsiniz.
Ayrıca tavsiye, Decathlonda uv mayo ve şapkalar var bakın isterseniz.