GizemElf güle güle giysin prenses dediğim gibi ip askılı atlet olacak bide bebeklerde genelde ip askılıda olsa çok yüksek oluyor roba deniliyo galiba o kısmı oranın birqz daha aşağıda olanlarından olması gerek bende hiç sevmiyorum alttan atlet görününce birqz bakayım nete bende alacam çünkü bulursam link atarım