Bende avent kullanıyorum onlarında içinde değişiği var. Bende yanlış uç aldım kullanamadım y kesik hızlı akış resmen gece cocuga süt vericem foşur foşur yüzünw dökülüyor. Sol üstte damla şekli onlarlar var 6 delikli vs yazıyor onlar daha uygun olabilr sonuçta onlar da bize de uyku sersemi oluyor cok akıyor. Malum fiyatlarda uçuk dikkatli alın