Balkiz1403 gidin ozaman bebeğinizle ziyaret edin. Çok güzel düşünmüşsünüz onları unutturmayacağım tanıtacağım diyerek. Gitmezseniz içini daha çok huzursuz olacak sanırım hep aklınızda olacak bebekle ilk gidiş zor olacaktır ama sonra alışacaksınız. Tabi
Bu mümkün değil ve anlamsız bir öneri aöa kendinizi üzmeyin sürünüz azalmasın. Onları ziyaret edip bebeğinizle tanıştırmanız size de iyi gelecektir sanıyoruö yazdıklsrınızdan onu anladım.
Sabırlı ve güçlü bir annesiniz bence bunu unutmayın
Sevgiler