Neden alıştırmaya çalışıyorsunuz ki.Tamam annelere kolaylık fakat bir süre bırakamadıklarından diş eğriliği yapıyor.ve emziğe alışmayarak tensel temasla anne kucağında emerek anne kokusuna adapte olup ileriki hayatlarında bağ kuvvetli oluyor .bizim doktorumuz hiç alıştırma dedi kendisi zaten almadı bende zorlamadım.Tabiki yinede Özgür iradeniz ☺️