18 günlük bebeğim var daha önce sarılık postu açmıştım. Düzenli olarak anne sütü vermeme rağmen sütüm yağlı olmadığı için bebeğim hala daha doğum kilosunu yakalayamadı. Bu yüzden 2 - 2.5 saatte bir her iki memeyi verip ardındab 30cc mama veriyorum biberon ile. Her öğünde. Fakat şimdi de gaz sancıları başladı, beslenme bittikten sonra 1.5 saat boyunca gazdan kıvranıyor, zar zor dalıyor derken yeni beslenme saati geliyor sarılığı şu an 15.3e düştü. Rh uyuşmazlığımız da olduğu için durumu kabullendim desem yeridir. Bu sefer ne uykusunu alabiliyor ne de gazı çözebiliyorum. Bir anda her öğünde mamaya başladığımız için sanırım o yüzden hazmetmesi mi zorlaştı anlamadım. Yardımcı olur musunuz tecrübelerinize ihtiyacım var