Mom084 Adetime 10 gün var ve sabahtan beri geçmeyen göğüs ağrım var sabah göğüs agrisiyla uyandım 🙄 Şu saat oldu hala sızlama şeklinde devam ediyor insan acaba mi diyor 🙄😣
Bilge_anne27 Mom084 benimde reglden önce göğüs ağrım ve şişlik vardı normalde olmazdı sonra da hamile olduğumu öğrenmiştim
Pamuk_seker Mom084 bence biraz bekleyin geçiktikden sonra test yada kan tahlili verirsiniz belkide adet olucaksiniz ondan agri olabilir henüz erken 2.gun gecikmeyle test yaptim cikmisti
Mom084 EmineYilmaz 🤯ödüm kopuyor şuan 😁allahm kızımda da göğüs ağrısı ve uykuydu uyku yok ama bu sızlama beni mahvedecek 😣
EmineYilmaz Mom084 eğer varsa silik bile olsa çıkar yarın test yap derim☺️ Hcg yükselince oluyor çünkü bu belirtiler eğer negatif çıkarsa adet zamanı bazen oluyor
Mom084 Bilge_anne27 şuan iyice şüphelendim sabah hastane misin vardı kan da vermeliyim artık benimde 10gun var sabah ağrısına uyandım öğlen oldu yok acisindan oturdum ağladım düşünün ikindileyin bı kesildi şuan yine var bide sis 🤯
Mom084 Bilge_anne27 evet benimde normalde olmaz hani adetini bile anlamazdım takı sezeryan olana kadar adet baslayinca karın ağrım da başladı 🤯 hayırlısı sabah kan vermem şart oldu
Mom084 EmineYilmaz sabah kızımı doktor a götürecem valla onun işi bitince hemen kan vericem nasıl uyucam bilmem 😁🌺
Mom084 EmineYilmaz allahm inşallah hayırlı haberler 🌺🌺🌺😁😁😁🤲🏻🤲🏻🤲🏻teşekkür ederim cevaplarınız içinde ♥️
Mom084 EmineYilmaz negatif çıktı sızlama hala devam ediyor eğer bir süre daha devam ederse göğüs hastalıklarina gidicem 😅🤲🏻🌺
EmineYilmaz Mom084 canım adetten dolayı da olabilir endişe etme. Bir dönem bende de oldu adet olunca geçiyordu. Dönemsel bişi olabilir tabi ihmal etmemek gersju