Browni_61 biz 7 aylık olduk bugün 😊 doktor 5 aylıkken ek gıdaya başlattı. ilk geçtiğimizde çok zorlandık hep öğürdü ben de onu vermem bunu vermem diye tutturdum. Artık katı kurallarım yok yaptığım çorbalardan yemek sularından, yoğurt, kavanoz mama falan veriyorum severek yiyor 😊