Sule_defne01 bebeğe degil ama.kendime kullanıyorum her bu karınca yağı postuna yazmışımdir 😅 1 aydır kullanıyorum ki benim çok sert ve bir yerden 2 tane kıl ciksr inatçıdır 1aydir kullanıyorum ve şuan bazı seyrek yerler hiç çıkmaz oldu şöyle diyim düzenli kullanımda ben temizlik ysltim üstüne karınca yağı sürdüm 5 gün günde çıkmaya başladı kıllar ben sıcak yerdeyim bugün temizle yarın kıllar çıkıyor 🙄