Kızlar oglumun 2 3 gundur atesi var fitil ve calpol verıyorum donusumlu, dun zor iknamla hastaneye acile gittik doktor atesının 39 oldugunu soyledi, bogaz enfeksıyonu dedi . bebegim 10 aylık oyuzden fitil yada calpol verin birde antiniyotık toz seklinde suyla katılandan, neyse ama bitürlğ ates gecmıyor hep aynı, biraz diniyor geri baslıyoe suan uyuyor ve fitil verdim 20 dakıka once yine aynı atesi normal mi tekrar gitsemmi korkuyorım bebegime bişi olmasından , uyuyamıyorum .