Elmas_sultan Bebeğim 1 ay 6 günlük ve kanguru kullanmak istiyorum. Sizce kaç aylıkken kullanıma uygun olur veya kaç aylıkken kullanabilirim?
Seyma_29_ Elmas_sultan ben 4. Ayda kullanmaya başladım açıkcası ilk 3 ay kıyamadım çok küçük olduğu için.
Elmas_sultan Seyma_29_ sürekli beni istiyor uyurken bile kucagımda kalmak istiyor hiç bişey yapamıyorum 😇😇
Derinadannannesi Elmas_sultan bizimkide öyleydi şimdi 6 aylık olucaz hala uykuları kanguruda yapıyoruz cocunlukla ya meme ya kanguru ☺️
Seyma_29_ Elmas_sultan daha çok küçük annesi kokunu arıyor doğal olarak tadını çıkarın kızım 8 aylık oldu artık kucak istemiyor yeni keşifler peşinde 😊
Derinadannannesi 2 aylıktan beri kullanıyoruz doktorumuz önerdi m şekli oturuş pozisyonu olanları öneriyorum dedi 5. Ay itibariylede dışa dönük olarak taşımayı tavsiye etti kurtarıcımız oldu
bidibidibidi Derinadannannesi dışa dönük dediğiniz nasıl oluyor? Sırtta taşıma gibi mi yoksa önümüzde taşıdığımızda yüzü bana değilde karşıya mı bakacak?
Kelebekk2 Ben 1. Ayında kullandım ama yükünü verdirmedim kolumla destek yaptım kucağımda taşıyormuşcasına yenidoğan uyumlu kangurular var yumuşak ama ben omuriliği kalçasına yük olsun istemedim
Elmas_sultan haziranin25i bugün biraz denedim ayaklarını içe alaraktan ama pek sevmedi gibi 😔 bende biraz tesirgin oldum sanki hemen düşecek gibi oldu 🤣🤣
haziranin25i Elmas_sultan alıştığınız da o tedirginliğiniz gidiyor. Ben evin içinde kullandım kışın doğum yapınca dışarı çıkamadık pek. 🤭 2 aydır elimizi kolumuzu sallaya sallaya geziniyoruz. Durduğum zaman ayaklarının hareketlenmesi aşırı güzel oluyor 😂😂
yoncaaaa Kangurunun doğdugu günden ihtibaren kullanılanı var 0.6ay size dönük olarak 6 Aydan ihtibaren dişarıya dönük kullanılıyor
Elmas_sultan bidibidibidi aman dikkat et bir yerine bişey olmasın. Kanguruların bilgilendirme kagıtlarında yazıyormuş her marka farklı bişey öneriyormuş pku öyle oturt canım bebişimize bişey olmasın 😔