Serifeelifasel bende sezeryan oldum afedersiniz doğum yapacağım gece 3 hastene değiştim gelen parmak şey yaptı giden artık dedim yeter dayanamıyorum en sonunda kendimi özel bir hastane de buldum hemen isteğe bağlı sezeryan oldum açılmam ilerlemedi hastane köselerin de nişanım geldi 9 ay boyunca kustum reflü vardı o iyice kötü oldu elma zeytin ve süt ile beslendim doğru düzgün süt içemedim yanı çok kötüydü benim için en son kızım 40+2’de doğdu yanı