Pozitifanneee Arkadaşlar igor bondi model sandalet aldım kızıma.Tabanlığı için flex foam, ayağın şeklini alır falan diyordu ama geldi baktım bildiğin sert plastik acaba orjinali gelmedi mi diye şüphelendim yardımcı olabilir misiniz 😊
Tubafadime Pozitifanneee ben parkta bi bebegin ayağında gördüm cok hoşuma gitti netten baktım. Biraz pahalıydı bütçemiz göre değildi. Ama arkadaşın attığı resimdeki gibi değildi plastikti. Tabanı baya yumuşaktır yani dışardan belliydi gördüğüm bebekte 2 yaşına girmemiştir. Çok rahat bir ayakkabıya benziyordu.
efelettin [url=https://www.hizliresim.com/1agby9r][img]https://i.hizliresim.com/1agby9r.jpeg[/img][/url] bizimde böyle canım
Pozitifanneee Tubafadime yumuşak bir plastik gibi miydi gördüğünüz? Igordan herkes çok memnundu aldım ama gerçekten rahat mısır bilemedim😅
Tubafadime Pozitifanneee evet canim altı hayırlı değildi plastik ve gayet rahat yürüyordu gördüğüm bebek