Tam olarak böyle ishal 10 gündür ama kan kaka idrar tahlili hepsi tertemiz 2 saat boyunca serum aldı halsizlik çok yok ates kusma yok eee ne o zaman bu ishal sebebi :(
Nbl probiyotik önerdi doktor aldım bugün ama martı gibi günde 5 6 bez alıyorum kakalı sürekli su veriyorum yemek desek zaten doğru düzgün yemezdi şimdi verdiğim hiçbir şeyi yemiyor neredeyse patates haşlıyorum yok, yoğurt öyle böyle, pirinç lapası asla daha ne yapabilirim :( salgın varmış öyle diyor herkes çok çaresizim gerçekten pişikten kıvranıyor çocuğum🤦