Yzn Aybuke_ o kadar ilerlemedyse şimdiden düzene sokman lazm kendini ben cok kabızdm bide dogumdan sonra kan ilacı verdiler o daha da kabız yaptı o yüzden cok kötü bişey ya gerçekten benmki baya ilerledi o yüzden düzene giremiyo
inismona Aybuke_ genelde erkek oluyorlar zaten yapacak bir şey Yok sağlığımız için her şey. Bebeğim biraz büyüsün gerekirse ben de ameliyat olmayı düşünüyorum 🤷🏻♀️
Aybuke_ Gurbetozkan insallah canm insallah gercekten dogum daha kolaydi tabi ben sezeryan oldm 😂 bana buz cok yariyo oturamiyodm bugn gittm geldm buz koydum suan agrimiyo
Denismom Procto-Glyvenol adlı krem kullandım. Bir haftada sonuç aldım. Hem makatın içine sıkılıyor hemde dışına sürülüyor. Sanırım o yüzden etkili. Umarım sizde faydasını görürsünüz.