Serap__ Amiiiiiinnnn evet o acti davayi zaten onun ailesini ve onun gibi bi insani benden başka çekemezdi cekmezde o yaşantıyı Allaha havale ettim yalvarır insallahh o günleri de gösterir rabbim benim ve çocuğumun ahı tutsun diyorum başka bişey demiyorum kimse yaşattığını yaşamadan ölmez kuzum Allahın adaletine sığınıyorum. Kaçarak evlendim ailesi bana bir iğne bile almadı benim mutluluğum için bir eve ne gerekiyorsa a dan z ye babam kurdu evimi ona rağmen erkek gibi çalışıp bi eşine çocuğuna sahip çıkamadı olan çocuğuma oldu ama olsun varsın öyle bi ortamda huzursuzluğun içinde yetismesinden böylesi daha iyi ailem arkamda çok şükür çocuğuma dört dörtlük bakılıyor biraz daha büyüdüğü zaman bende çalışmayı düşünüyorum zaten