Mlsyldz genel oldu çok şükür bir sıkıntı olmadı pansuman falanda yaptırmadık hiç olamamış gibiydi eve geldiğinde ilk çişinde bile ağlamadı şaşırdım bende açıkcası hiç bardak falan koymadım hastaneden bezini kapatıp çıktık başka merak ettiğiniz var ise yardımcı olabilirim