Ya bu nasıl doktorluk 1 haftadır kaç doktora götürdük gitmediğimiz yer kalmadı gaz dediler kolik dediler zeytin yağı ver dediler !! Çocuğum 1 haftadır kalbi duruşmasına ağlıyordu biraz önce başka bir yere götürdük çocuğun kulağı ağrıyormuş nereye götürsek çocuğun kulağında pislik var 1 aydır diyorum agriyo o yuzden mi durmuyo gazı olsa çocuk böyle olmaz diyorum yok gaz diyolar ! Bu nasıl doktorluk yahu biraz önce görüştüğümüz doktor direk gaz dedi herkez doktor olmayacak ya çocuğum perişan oldu kalbi dururcasina ağladı resmen