Merhabalar 16 ay önce doğum yaptım fakat hala hasta olmadım doktorum emzirdiğin süre boyunca olmaman normal dedi fakat çevremdeki herkes özellikle de görümcem sürekli bı sorun vardır başka bi doktora görün diye ısrar ediyor böyle durumla karşılaşan var mı acaba merak ettim ayrıca cerezetta kullanıyorum bi etkisi var mıdır