Bebeğiniz çok küçük, siz yapma deseniz de deneyimlemek isteyecek herşeyi, size inat ya da sizi kızdırmak değil amacı. İçinde büyük bir enerji ve merak var, keşfetmek istiyor, biz bunu inatçılık yaramazlık söz dinlemezlik olarak yorumlayıp sinirleniyoruz.. bakış açımızı değiştirirsek daha kolay baş edebiliriz. Bazen bebeklerden yetişkinler gibi davranmalarını, bizi hemen anlamalarını, söz dinlemelerini, uslu olmalarını bekliyoruz ama bu gerçekçi bir beklenti değil. Bebek büyütmenin böyle bir doğası var, onlar bizden hayatı öğrenirken biz de daha sabırlı olmayı öğreneceğiz 😊