Beyzazeynep 25,5 aylık odasına 1 ay oldu alıştırdım ama bir sorun nasil alisti artik benimle birlikte odasında yatıyor 😂 o alışırdı ama ben bırakamadım korkarsa, duyamazsam, deprem olursa, elektrik giderse…nasil ayrilcam bilmiyorum eşim kocaman yatakta keyif yapıyor tek başına