CananEce büyük oğlumu bindirmiştim ama kısıtlı süreyle bindirmiştim, öyle akşama kadar kalmadı üstünde. 11 aylıkken yürümeye de başlamıştı. Küçük oğlum şu an 7 aylık, 2-3 gündür abisinin yürütecine bindiriyorum, gene kısa süreli bindiriyorum. Bizim yürüteç ayarlı, boyunu ayarlayabiliyoruz, oturduğu yer alçak, o yüzden parmak ucuyla durmuyor ve çoğunlukla oturur vaziyette oluyor. Emeklediği dönemde de kullanıyordum büyük oğlumda çünkü evde işlerimi yaparken içinde güvende oturtuyordum, emeklerken sağa sola çıkıp canını yakabilirdi.. Küçük oğlum henüz emeklemedi, şu anda ayak parmak uçlarını ve poposunu kaldırıyor, yakındır emekler 1 aya. Emeklese de kullanacağım ama, dediğim gibi kurtarıcı oluyor. Bu arada büyük oğlum şu an 29 aylık, yürüteçten kaynaklı hiçbir problem yaşamadı.