birbebekannesi33 sizin bebeğiniz daha çok küçük ama yine de aklınızda bulunsun diye yazacağım oğlum 18 ay aşısında gece çok ateşlendi hatta 39,7 yi gördük, arkadaşım çocuk acilde doktor onu aradık ne yapalım diye “şuan acile gitseniz bile aşı ateşi olduğu için çok fazla müdahale etmezler yapacakları en fazla ateş düşürücü iğne ve soğuk kompres onun yerine siz 4saate bir ateş düşürücü şurup veya fitil( ki bence fitil daha etkili) verip ılık duş aldırın ve sadece zıbın giydirin”demişti dediklerini yaptık birkaç saat içinde ateşi normale döndü düşünün bi de o kadar yüksek ateşti sizinki ateş bile değil 38i görmeden ilaçlı müdahalede bulunmayın çünkü aşı sonrası yükselen ateş vücudun savunma mekanizmasının çalışması demek 2 ay aşısında duş da aldıramayacağınız için eklem yerlerine soğuk kompres yapın ve ince giydirin, saat başı ölçseniz zaten gidişata göre yükselip yükselmeyeceğini anlarsınız