Merhaba 2 yasında kızımın popo bölgesinde hatta vajinasında da var sanırım aşırı şekilde kaşıntı var.Bu arada bez değişikliğide yaptık ona da bağladım ama.Doktor tahlil yapmadan kıl kırdu için ilaç ve mantar kremi verdi.Ama ara ara hala sürünüyor kaşıntıdan.Bu şekilde bir durum başına gelen var mıdır?