Uraska her sabah 6-7 gibi uyanır. Oyun kahvaltı vs derken 11 gibi öğlen uykusuna yatıp 1bucuğa doğru uyanır. Biz 4 aydır tek uyku yapıyoruz. Akşam 8-9 arası gece uykusuna geçer. Geceleri emmek için uyanıyor ( bazen 1defa bazen hiç bazen 10 defa😂tamamen onun keyfine göre🥰 sonra tekrar uyuyor. Saatleri hep aynı tutuyoruz, örneğin sabah uyandı tekrar uyutmaya çalışmıyorum uyandıysa gün başlamıştır artık. Bu arada kızım mart 12 doğumlu. Düzeni ben değil onun verdiği sinyallerle birlikte oluşturduk aslında. Mesela tek uykuya geçmeden önce 2uyku yapıyordu ve ben tek uykuya geçmek istediğini anlamadığım için o geçiş sürecinde tam 1ay gece 11 12 lere kadar uyutmaya çalışmışlığım oldu. Neden uyumuyor huy değiştirdi diye düşünürken , gündüzleri tek uyku denedik ve başarılı olduk❤️ Sizde sinyallere bakın mutlaka.