Zor geçti benim losyalım 3 aya yakınKızım var böyle odada durasım gelmiyordu sıkıntı basıyordu hiçbir şeyden zevk almıyordum mutlu değildim herkese çatıyordum çok şükür Şuan iyiyim bol bol dua ettim o zaman her şeye Ağlıyordum Hiç bitmeyecek sandım bir şekilde geçti ama bayağı zor geçti