yavrusununannesii Kızım 13 aylık.sabah 7-7.30 gibi uyanıyor.8 buçukta kahvaltı yapıyor.Pankek, peynirli yumurta, omlet bazen kendim ekmek yapıyorum biraz ondan veriyorum.Ihlamur içiyor 1 kaşık pekmez içiriyorum.Peyniri sade yemiyor bir şeylerin içine katıp yediriyorum canı isterse salatalık yiyor.Sonra 10 gibi emziriyorum.11 de ilk uykuyu uyuyor.Uyanınca çorba(tarhana, yayla, yeşil mercimek, tavuk suyu)Her çorbasına ilikli kemik suyu koyuyorum.Sonra 3 gibi meyve yiyor.4 gibi 2.uykuyu yapıyor.Uyanınca emziriyorum.Sonra akşam 7-7 buçuk gibi de yemek yiyor.Bize yaptığım yemeklere çok çok az tuz koyduğum için rahatça verebiliyorum.9 da uyuyor öncesinde emziriyorum.Aralarda kuru üzüm,hurma,kefir,yoğurt,kuru incir mutlaka yiyor kendi dolabı gösterip istiyor artık.Ne zaman isterse de emziriyorum.Ama gece deliksiz uyumuyor mutlaka uyanıyor.Gece beslenmesini kesebilmiş değilim malesef