Merhaba sevgili anneler. Bebeğimi daha önce memeden kesmeye çalıştım fakat bir gün sonra başarısız oldum. Geçen dişime kanal yapıldı ve bir kaç günlük işlem oldu bu yüzden emziremedim bunu bebeğime anlattigimda kendi emmek istemedi o günü rahat geçirdik şuan 4. Gün ve krizlere giriyor ağlamaktan sesi kısıldı yemek yemiyor oyun oynamiyor. Bende kahroldum artık 🥺 bu süreç geçici mi tecrubeli annelerin önerilerine ihtiyacım var buarada oğlum 2 yaşında