İki buçuk aylık oğlum var. Burnu akıyor,arada hapşırıyor. Öksürüğü ateşi yok . Burnunu fizyo damla damlatıp temizliyorum ama yine de burnu dolu. Huysuzluğu falan da yok keyfi yerinde çok şükür. Yine de içime sinmiyor burnun akması eşim görevde, araba da eşimde memleketimde de değilim hastaneye götürebileceğim kimsede yok acaba ambulansı arasam mı? Nolur bi akıl verin