Canimbebegim Arkadaşlar ben makrome süsü bebek ürünleri toka vs çok yapıp satıyorum daha dogrusu satmayı istiyorum ama nedense bir sipairs dahi alamıyorum sizce nedeni ne olabilir bana yardımcı olurmusunuz eğer bu şekilde urun satışı yapanlar varsa
Laden Canimbebegim bunu yapanlar çok fazla artık. Ve biraz modası geçti. Elinizden geliyorsa daha az yapılan ama moda olan bir şey yapıp satardım. Makromeleri herkes çözdü evlerinde yapıyorlar. İlk zamanlar ay ne zordur bu diyorlardı şimdi kendin yap projesine döndürdüler😁