2bebe1ana eda-bahar onu bilmiyorum da Jolie literax 3 kullanıyorum 2 bebek sığıyor diye aldım çok rahat kullanışlı
OzlemAlisa eda-bahar o.arabayi bilmiyorum, ancak onerim tam yatar kabin boy araba. Hiccc yer kaplamiyor mis gibi
Saitkereminannesi eda-bahar sunny baby tesla kullanıyorum çok memnunum sadece travel olduğu için ağır oluyor
OzlemAlisa eda-bahar yenidogan zamanında icine pusetle kullanabilirsn yada babynest falan koyarak. Bugaabo butcen el verirse kesinlikle..bi hevesle aldığım travel kesinlikle.pismanlik oldu arabaya sigdiramiyorum.tek basima çıkarken rezil oluyodm