Sevoanne ya bu biraz da inanmayla alakalı o nazar olayına. Ben de ne zaman inansam basimiza bir sey gelir ve ona yorarım. Eşimle foto koyarım hemen kavga ederız, hatta geyigini yapiyoruz artik foto koydugumuzda kesin kavga edicez bu aksam diye ((: oglumun fotolarini storilerini de paylaşıyorum instagdamdan, cunku ben de baska bebelerin keyifli hallerini izleyince mutlu oluyorum, daha çok story at diyen arkadaşlarım var bir de 😍 baskalarinin da keyifsiz bir anını neşelendirebilir bu videolar diye düşünüyorum ve paylaşıyorum. Bir çok yabancı arkadasim var e onlarin bebelerine nazar degmiyor mu ((: oyle dusunup kendimi avutuyorum nazar konusunda 🤷🏻♀️