Alperyekta37 Arkadaşlar 11 günlük bebeğim var emmediği için mecbur mama takviyesi yapıyoruz. Sma kullanıyorduk ama kabızlık yaptı Hipp önerir misiniz
Elizzdeniz Alperyekta37 hipp çok gaz yaptı bizde bebelac gold nutriconfor daha iyi geldi tavsiye ederim çok küçük ben başlangıç aptamil verdim sonra hip çok kötü gaz yaptı kolik oldu bebeğim
Elizzdeniz Kabızlıkta vardı onları kullanırken kendi kendine 8 gün çıkmadığı oluyordu bebelac nutriconforla 3 günde bir çıkıyor şimdi